19 April - 09

Ja nu vare faktist ett bra tag sen man skrev, sist blev det bara en snabbis om snön bara, fick ett litet damp anfall.
Men nu är allting bra igen, solen lyser snön smälter och det börjar gå mot vår och sommar!!

Har inte hänt så mycket på senaste tiden, går fortfarande den där kursen på ams, som heter Arbetslivs resurs. ganska dryg är den! Ska dit imorn kl 9 igen, + att jag ska söka inakorderingsbidrag. Hoppas att man får det, så att man får lite mera pengar. nästan 3 tusen räcker inte i "vuxen" världen.
Igår åkte Niklas och jag motorcykel, var så jäkla roligt och lite läskigt på samma gång. Tog en sväng till morsan och hämtade några papper.

Imorn ska jag lämna in mina papper till försökringskassan. så jag räknar med att få dom om 2 veckor, så ska jag ta en tripp ner till Bella och hälsa på. sa det till Niklas innan han for iväg och hans svar var att jag har sagt det typ 7 gånger och han trodde mig inte. Haha.
   Nä nu ska jag fixa ordning mig, och vänta på pappa, vi ska övningsköra idag.



//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0