21 April - 09

Åkte hem till morsan igår, skulle till arbetslivs resurs.. jobbigt äre att sitta där och göra en massa skit, men igår vare faktist ganska skojj, vi var bara 4st i grupen, och fick sitta och hålla på med kort, tiden bara ran i väg.
kom hem runt halv 1 - 1och började med att kasta ut en massa plankor ur gam köket, mamma ska ju ha ett nyss sovrum där och pappa orkar inte, så då blir det mitt ansvar. Men fint kommer det att bli. Vet redan hur det kommer bli oxå. När alla skåp och spisen, kylen och diskbänken är borta och har spacklat, då kommer pappa och ta över, för då är det jobbiga över och det roliga kvar.. Men det tillåter jag inte. Men lite ska han få hjälpa till med iaf.

Imorn ska man vara med Mimmi, har inte träffat henne på 7 månader nu!! Ska vi gå och ta en fika på stan å snacka lite skit. Ska bli roligt!
Nä nu måste jag gå och göra nått, jag har tråkigt.



//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0