13 Mars

Idag ska kusinen Robert köra upp, hoppas att det går bra. Det är ju Fredag den 13 igen.. men man håller ju tummarna för han =)

Just nu håller jag på att tvätta upp berget av kläder som är i tvättstugan efter söndagens rökinsident.. Men det går bra, luktar fortfarande lite rök i huset. Även fast vi har gjort allt, fattar inte vart lukten har satt sig någon stans, funderar nästan på väggarna men men vad kan man göra. Niklas skulle ringa till försäkringskassan och prata med dom tror jag.

Om 4 timmar kommer älsklingen hem, osså är det helg, skönt att få vila.
Imorn äre fest, jag ska ha min 20års fest. Bella och Rickard kommer upp, ska bli skojj, har ju inte sett dom på ett tag nu, det var synd att Stefan inte kunde komma..
Om alla kommer som jag har bjudit så blir det väl runt 16 pers, men det tror jag inte.

Nu kom Ludde och ville mysa oxå. Söt kissen!!

ska dra och mysa med han nu



//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0