17 Mars - 09

ja idag är det tisdag. Kvällens tv tittande ser ut så här (om Niklas tillåter)
20.00 Rosing
21.00 Desperata hemmafruar
22.00 Christine


Sitter och trökar vid datorn, sitter typ bara och tomglor och msnar. Har mjukisbyxor och gårdagens mascara på mig. Kliar som fan i ögonen. Ska damsuga och hoppa in i duschen senare.

Pontus undrar ifall jag vill köpa snus billigt, han har sina funderingar på ifall lilla tjosken baka dom själv.. så jag tror nog inte ifall att jag ska köpa, men när man inte har nå pengar så känner man suget på att göra det. Men man vet ju aldrig hur och vad det är för skumt i det..
Jag firade ju min 20års dag i lördags, blev dricka och utgång. Bella och Rickard kom upp, vart jag jätte glad över. Fick jätte fina kläder utav dom från Cubus.
Niklas och jag var upp till Marie igår, och hon ville oxå köpa nånting åt mig för att jag har fyllt år, men jag sa att det behövdes inte. Är inte så förtjust i att folk ska köpa grejer åt mig. Har nog aldrig varit det heller om jag tänker efter.
Marie sa igår att det var synd att jag inte hade nå kökort, för dom ville att hon skulle ha fiket öppet i sommar och då skulle jag kunna får stå där. Var jätte snällt att hon tänkte på mig =)
Idag har jag kollar på ams runt om i sverige ifall det finns nå jobb. Hittade 2st i sthlm som förskolelärare, men vet inte ifall jag vill flytta dit själv.
Ett jäkla dilemma!! Finns ju inte nått jobb i denna lilla skit stad. Är lagomt less på att inte göra nånting på dagarna och inte ha några pengar alls.
Sitter och funderar på ifall man skulle ta en tripp med tåget till Bella när man får sina pengar, bara få komma bort  till någon man gillar och hittar på nånting.

//

Kommentarer
Postat av: Bella

Ja det tycker jag absolut att du ska göra=) Det inns sängplats för Rickard är ju inte hemma=)

2009-03-17 @ 20:17:40
URL: http://mariaisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0