27 Mars - 09

Var ett tag sen jag var här och skrev, behövs ju inte skrivas nånting om det inte händer nått i livet just nu..
var på arbetsförmedlingen i tisdags, vilket sög, hade migrän, menand man satt där och hon berätta att man inte får pengarna förens nästa vecka.. jag skulle ju egentligen ha fått mina nu, menmen. Blev lite pist, men sån tur är han man ju en underbar kille som skämmer bort en lite. hehe

Vi skulle ha äte middag hos mamma och pappa idag, tacos, har längtat efter det hela veckan. men han ligger och har feber + att mamma var jätte trätt och helt slut, så jag vet inte vad vi ska äta idag.. hoppas att han köper med sig tacos grejer, skulle bli överlycklig. Men han skulle nog glömma gräddfilen, det godaste och viktigaste enligt mig då.

I helgen händer ingenting, Niklas har börjat att bygga hos mamma sin, så vi var där igår, och ska dit imorn igen.
Har lovat Sandra att jag ska klippa lugg på na, vilket kommer att gå åt helvete på ren svenska. haha, Lugg är det lättaste man kan klippa på sig själv oxå. Men vi får se hur det går!

Älskling kommer hem om typ 45 minuter, har så jäkla tråkigt. Ju tidigare man kliver upp på dan, ju längre blir den och ju längre måste jag sitta här ensam, men man försöker ju vakna en normal tid så man inte är trött sen.
så här brukar min dag se ut:
- vaknar halv 9
- ligger i sängen och kollar på tv till 11
- klär på mig och fixar mig till 12
- frukost
- myser med ludde lite då och då under dagen i väntan på att det ska hända nått eller tills niklas kommer hem.
Känns som att man inte har nått liv.
 Ska försöka att hälsa på Bella när jag får pengar oxå. Så man inte dör av uttråkning.

None

//


Kommentarer
Postat av: Bella

Ja ja ja ja ja! Kom hem till mig=)

2009-03-29 @ 01:05:16
URL: http://mariaisabelle.blogg.se/
Postat av: Bella

Ja visst! Har alltid tid för dej gumman!=)

2009-04-14 @ 17:17:44
URL: http://mariaisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0