5 Mars - 09

Igår kom familjen hem och mamma gillade inte färgen som hon hade sett ut, gud vad hon klagade på allt, blev så jäkla less. Man kommer in genom dörren och möts av klagomål, var inte så roligt, när man försökte vara snäll och duktig..
Var på ams oxå, fick en massa papper och mötte gruppen som man ska jobba med här framöver. Verkade vara ett trevligt gäng. Skulle ha vare där idag oxå och mött några om jobb, men jag pallade inte åka in till stan i morse. Dom brukar ju ha det där varje tisdag och torsdag, så jag sticker dit på tisdag istället.
Mamma och Robert fyllde år igår, blev ingen tårta för dom var ju inte hemma,farmor hade bakat en åt henne ist, men mamma  fick en present av pappa, en jätte snygg sterio som hon ska ha i köket.

Idag så har dagen inte vare så roligt.-. än så länge ialla fall, har inte gjort typ någonting. Ska sätta igång att städa snart och byta i sängen. Det är väl hur min dag ser ut, ska göra pannkaka idag oxå åt Niklas när han kommer hem med sylt och grejer. Menmen om 2 timmar kommer Niklas hem, så jag ska väl sätta igång att skynda mig att städa så det blir fint här. Måste ut och hämta ved oxå.



**PÅ SÖNDAG FYLLER JAG 20ÅR!!!**

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0