7 Mars - 09

Skönt med lördag idag, Niklas behöver inte sticka iväg tidigt på morgonen så man blir själv under en hel dag..
Kunde inte sova igår, jag somnade väl runt 2-3 tiden, och den andre trevlige typen somnade väl 11 - 12.. Snacka om att jag hade tråkigt när jag låg vaken där alldeles själv i flera timmar. Ludde skrek och mjauade hela tiden, as jobbigt.
Men tillslut så somnade man ju, var lagomt trött imorse när man klev upp kl 9... Ulf ringde som vanligt och försökte väcka oss.. allting verkar vara emot en.

Menmen, får hoppas att det blir en bättre dag senare, niklas är och hämtar snöslungan hos pappa sin, och jag har inget att göra. Kanske ska övningsköra med pappa, blev inget igår - han skulle ringa senare när han hade tid.
Jag har ju typ bara 3 månader på mig att ta körkortet sen är det kört!!!
Känner ganska mycket press på mig just nu, vilket jag inte gillar. men that's life.


*JAG FYLLER ÅR IMORGON!!*
Känns inte som det just nu, känns som att det är som vilken dag som helst. Är ju bara en siffra som ändras i livet.
Ska bli gott med gosaker att sitta och snaska med, mamma och jag köpte jätte goda kex och ostar igår. Längar tills man får trycka i sig några sånna och tårta i massor! haha

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0