då vare kväll då..

är helt slut just nu, har typ bara städat idag..
Gjorde pannkaka och sölade lite, så jag fick börja om att städa efter åt och ta disken.
Har precis bäddat sängen å bett Niklas att lägga in kläderna i garderoben, vilket han inte har gjort så jag får väll göra det snart då..

Imorn så kanske pappa och jag ska övningsköra och sen på kvällen så ska mamma och jag käka på kina, snacka om att det kommer bli gotti :D men men får se hur det bli, mamma var lite knösvag idag när jag pratade med henne..
Ska gå till tvn nu och kolla å mysa med älsklingen.


Love this!!! hittade ingen med videon till.. men det funkar iaf



//

Kommentarer
Postat av: Bella

Övningskör av bara f*n nu så du får ditt körkort:)

2009-03-05 @ 20:40:17
URL: http://mariaisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0