grattis på födelsedagen bella, gumman!

Idag fyller Bella år, önskar att hon får en bra dag, men en massa tårta och fina presenter.

Ja nu sitter man här igen, Älsklingen är väl snart hemma får man hoppas på. Är ganska less på att vara ensamen.
Har inte något bättre för mig än att sitta och skriva. Bättra än att prata med sig själv, vilket jag har börjat gjort.. ganska läskigt. Inte mycket som har hänt sen i morse, tagit disken, plattat håret, sminka mig, bädda sängen och kollat på tv.
En typisk dag i mitt liv. Imorn ska jag övningsköra, ska ringa pappa ikväll och höra med han. Tror att Niklas ska jobba hos mamma sin då. Kan jag passa på att köra lite.
Han ringde Miamipool igår och då skulle allt som har med poolen att göra, kosta ungefär 80. Niklas fick brotom att jobba och tjäna pengar för att kunna börja bygga sin lilla pool på 8*4m.

jaja, ska väl ta och hitta på nått, tv kanske.. that's 70's börjar ju nu,

pusspuss

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0