2010 - 06 - 03

Nu har det väll gått 3 månader innan jag skrev här igen.. dåligt gjort av lilla mig.
Men internet hemma funkar inte o jag sitter inte så länge vid datorn hos mamma att jag hinner skriva.

Det är faktist inte så mycket som händer i mitt lilla liv i lilla Härnösand.
Igår klarade jag uppkörningen, snacka om att man vart lycklig, så nu äre bara teorin kvar som jag ska skriva i sundsvall nångång snart i framtiden. hihi Så då är man lite fri att komma o gå hemma som man vill. inte bara att sitta o vänta på att Niklas ska komma hem för att vi ska göra nånting.. That's sucks.

I Tisdags trodde jag verkligen att jag skulle klämma ut denna lilla unge, men ack så fel jag hade.. Han kommer väl när han är redo, eller så får jag väl sätta igång värkarna själv. (hornen kommer fram i pannan)

Idag mår vi inte så bra iallafall, konstig ont i den lille + en jäkla mensvärk.. så håll tummarna för ikväll.
Ska till banrmorskan vid 11 så då ska jag höra med henne hur det står till med allt detta, för två veckorsen när jag var där så hade huvet fixerat sig, så nu dröjer det inte länge, men visst jag kanske kan gå hela tiden ändå.. vilket är då 3 veckor kvar, stackars mig orkar inge mer, vill ha nån att mysa o kolla på när Niklas inte är hemma =) mihi.

I helgen kommer The tivoli o marknad, skoj ska det bli jag vill gå så han får hålla sig i magen tills på Lördag kväll/söndag morgon.

Har jag nå mer att säga? tror inte det faktist, får väl göra ett till inlägg senare isånnafall, hade tänkt lägga ut bilder kanske på den stora magen, innan den försvinner. Kan vara roligt att se hur fet man va o visa den lille sen.

menmen, ska väl ta o hitta på nått att göra nu.

P.S Fick värsta fina (första) pyamas av syrran igår, så jäkla söt. ska lägga ut bild när det ligger någon i den sen =)

/T.Bylund ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0